onsdag 18 januari 2012

Förskolebesök





Den här killen (och jag förstås) har varit och hälsat på på förskolan idag. Och ja, det verkar inte som att jag behöver oroa mig för inskolningen, jag hade nog nästan kunnat lämna honom där redan idag.

Han sprang omkring och tittade, lekte med de andra barnen och hängde med pedagogerna som att det var den mest naturliga situationen i världen. Pedagogerna bara skrattade och var imponerade över hur framåt, orädd och social han var.

Så nu är det alltså bara mig och min reaktion vi behöver oroa oss för. Men det ska bli skönt, och kul. Bara lite vemodigt.

På tisdag drar inskolningen igång!

- Posted using BlogPress from my iPhone


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju härligt att han verkar trivas på en gång. Det blir nog som du redan anat värst för dig själv när du ska lämna på riktigt första gången. Jag minns själv att tårarna rann när jag lämnade dig när du började på ditt dagis.

Puss puss/M

Linn sa...

Hoppas det går bra. :)

Therese sa...

Så himla härlig! Kommer gå superbra. Kram