måndag 23 januari 2012

Några saker att komma ihåg.

Känner att jag måste skriva ner de här sakerna/händelserna för att jag ska komma ihåg det (typiska småbarnsföräldergrejer, antagligen föga intressant för någon annan än mig och Ludvigs pappa).

  • Natten till igår kissade inte Ludvig i blöjan, allt kom i pottan på morgonen istället (och enligt pappan var det mycket).
  • Imorse var blöjan förvisso blöt, men morgonpottbesöket genererade både kiss och bajs (för första gången!)
  • Ikväll när jag skulle ta med Ludvig upp för att lägga honom låg Isadora i trappan. Jag frågade Ludvig om han skulle säga godnatt till Isadora, varpå han plockar ur tutten ur munnen och lutar sig fram för att ge Isadora en puss på huvudet. Och han fick faktiskt göra det dessutom! Sötungen.
Ja. Det var det. For now.

Inga kommentarer: