måndag 16 maj 2011

Applåder till tänder och sjukdomar

Tiden har inte riktigt velat räcka till till bloggande den senaste veckan. Eller så är det jag som inte räcker till?

Hur som helst, jag har varit mer eller mindre sjuk sen i onsdags kväll. Uppenbarligen har jag retat upp någon. Det började med feber i två dagar, sen började halsen kännas lite konstig i fredags och jag upptäckte massa vita prickar i halsen. My old friends. Igår (lördag) fick jag mensvärken from hell och idag har obehaget i halsen vandrat ner i matstrupen/bröstkorgen.
Allt är alltså tipptopp!

Under tiden någon har haft fullt upp att straffa mig har Ludvig fått sin fjärde tand (igår) och han har lärt sig att klappa händer, så idag har det applåderats mest hela tiden. Skönt, då går han igenom ettårskontrollen om en vecka (OBS! Ironi.).

Nu skriker min kropp efter sömn. Godnatt.

En gammal bild:



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

RebeccaW sa...

Fy vad jobbigt att vara sjuk, hoppas du mår bättre idag.

Isak kan fortfarande inte klappa händerna!! Jättekonstigt ju! Men de frågade inte om det på ettårskontrollen som tur var, haha.

Therese sa...

Så trist att du är sjuk vännen. Hoppas du kryar på dig snart. Vad härligt att Ludvig lärt sig klappa händerna. Kram