måndag 25 oktober 2010

Ludvig och gåstolen







6 kommentarer:

Sandra - mamma till Molly sa...

Härligt att fler gillar träleksaker! Tycker jag ser allt för sällan leksaker i trä bland barn. Mest plastiga skitsaker som man egentligen inte vet vad de innehåller. Det som är synd är att det är så dyrt med trä annars skulle jag BARA köpa träleksaker. En sak hon ska få i plast i alla fall är duplo/lego :) Det älskar till och med jag att leka men än ;) Sedan är klassikern att ha Brio träjärnväg :P

Angående kläderna så visst hade du rätt, Kaxs i alla ära ;)

Tävlar?! Vadå tävlar jag? ;) Jodå, jag är med i en hel del. Lätt på datorn när man bara behöver göra några enkla klick här och där :)

Anonym sa...

Men gud vilka söta foton! (alltså, sött barn!)

Sandra - mamma till Molly sa...

Du har fått en Award! http://surrovich.blogg.se/2010/october/utkast-okt-27-2010.html

Anonym sa...

Vilken lycka att få vara mormor till detta underbara barn. Snart så får jag pussa på honom igen.

Puss puss/M

Babydjungeln - nu med bloggloppis sa...

åh så söt

Tova sa...

Hihi, så sött! Vi tänkte skaffa en gåstol men det blev liksom aldrig av. Ser kul ut iallafall :) fast nu går ju nästan Elliot utan stöd, så kanske är försent på nåt vis ;)
Hehe.
kram