lördag 16 oktober 2010

Sovmorgon

Jodå, jag lyckades faktiskt sova rätt bra inatt, och nu på morgonen. Den mycket roliga (och sena) kvällen och vinet gjorde nog sitt till, tillsammans med det konstanta sömnunderskottet man ligger på sen man blev mamma. Eller sen man (jag i alla fall) blev gravid faktiskt.

07.43 vaknade jag första gången imorse. Bestämde mig för att jag minsann skulle sova längre än så och vaknade 9.50 nästa gång. Tänkte bara ligga och dra mig men somnade visst om till 10.35. Ringde maken och sa att de skulle komma hem så fort Ludvig hade ätit lunch (strax efter 11 äter han) och nu sitter jag alltså här och väntar. Och längtar.

Jag ska pussas, kramas och gosas massor med Ludvig när han kommer innanför dörren. Sen ska jag ta med mig mina grabbar ut på promenad i solskenet. Det blir mysigt.

Kom hem!

Inga kommentarer: