söndag 3 oktober 2010

Min första!

Jag (och Ludvig. Maken också om han fick tummen ur och skrev) har fått min första bloggaward! Tack så hemskt mycket Sandra, det värmer hjärtat lite extra i höstkylan.


Med den här awarden ska man berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat och visa en favoritbild, samt skicka vidare den till fem andra bloggar. Let's do it!

Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat är:
  • Min familj. Såklart. Och då inte "bara" maken och Ludvig utan hela stora familjen. Älskar min familj mest i hela världen!
  • Choklad. Jag erkänner, jag är lite besatt.
  • Hockey! Och då ska det vara Skellefteå AIK. Inget annat.
Men eftersom jag inte kan välja bara en favoritbild, så det blir två. Båda är tagna den senaste veckan.

 Det finns inte så många bilder på mig och Ludvig, därför älskar jag den här.

Den här bilden förmedlar en stark känsla, den enorma kärleken som finns mellan mormor och barnbarn.

Så ska vi alltså skicka vidare awarden till fem andra bloggare. Det får bli Elin, Hanna, Tova, Erica och Rebecca. Jag är inte alltid världsbäst på att kommentera (fy på mig, jag som klagar på er som läser här...!) men dessa bloggar läser jag varje dag och alla fem är mammor som bloggar om (bland annat) bebislivet. Precis som jag alltså.

4 kommentarer:

Rebecca sa...

Kul, tack! Jag läser din blogg varje dag också! =)

Sandra - mamma till Molly sa...

Kul att du blev glad! :D

Skönt att någon mer skrev hockey på sin lista ;) Och jag måste erkänna att jag valde mellan kaffe och choklad på min lista också :P Båda är väääldigt beroende fast de klart, kaffe klarar jag mig verkligen inte utan, dumt nog :P

Elin sa...

Tack tack tack, va glad jag blir! Fick den av Hanna också så nu ska jag bara blogga om den och skicka den vidare.

Anonym sa...

Grattis till er första award. Bilderna är så vackra.

Puss puss/M