måndag 11 oktober 2010

Oktoberlöfte?

Jag klagar ofta (kanske inte ofta, men jag har gjort det några gånger i alla fall) på att det är så dåligt med kommentarer här på bloggen. Och det är det faktiskt oftast. Men så kom jag på häromdagen att jag är fasiken inte så mycket bättre själv. Jag läser ett helt gäng med bloggar varje dag, men det är nog ganska få inlägg som jag faktiskt kommenterar. Jag kan skylla det på att jag läser alla inlägg genom Google Reader i mobilen och att det är lite bökigt att kommentera då (läs: jag är lat), men nu får det fasiken bli ändring på det!

Ja, ni ser väl bushalten i hans ögon? Inte en lugn stund här hemma inte, så länge han är vaken dvs.

Här med lovar jag att jag ska bli mycket bättre på att kommentera i andras bloggar och kanske även då inspirera andra att vara mer aktiva i min (och andras) blogg(ar). Jag vill inte lova att jag ska kommentera varje inlägg som jag läser, men jag siktar på vartannat i alla fall (på var och en av bloggarna jag läser alltså). Så läser jag din blogg så vet du förhoppningsvis om det snart, om du inte redan visste det alltså.

1 kommentar:

Anonym sa...

:) Ja det är bra när man städar framför sin egen dörr innan man kommenterar hur det ser ut framför andras.

Puss puss/M