fredag 17 september 2010

Äntligen!

Äntligen! säger Ludvig. Äntligen får jag in foten i munnen! Ytterligare en sak man kan ligga och suga på när man inte har något bättre för sig. Som att det skulle kunna finnas något bättre att ha för sig.

Ett stort leende bröt ut i Ludvigs ansikte efter att han hade lyckats.

Och apropå fötter så har jag länge gått och undrat vad Ludvig egentligen har för skostorlek. Så jag mätte helt enkelt hans fötter idag, vilket i och för sig inte var det enklaste. 9,5-10 centimeter, fast närmare 9,5 tror jag. Så små (stora) är de. Det motsvarar tydligen skostorlek 16,5 ungefär, enligt den här sidan.

Så nu vet vi det.

1 kommentar:

Anonym sa...

:) Vilken lycka han lär ha känt när han lyckades. Dina första skor var i storlek 17 om jag inte minns fel. Då var du 10 månader.

Puss puss/M