lördag 18 september 2010

Lördagmorgon

Det är arla lördagmorgon och jag har den här sötnosen på magen. Värre kan man ju ha det, helt klart. Natten har väl varit OK, även om Ludvig tyckte att det var morgon kl. 05.30. Det tyckte inte mamman och efter lite kämpande somnade han faktiskt om till 07.00. Då kan det väl vara okej att vakna.

Underbaraste DUNS-dräkten med frukter och bär på underbaraste sonen.

Ludvigs fot är inte helt lätt att fånga på bild.

Idag är det spännande grejer på G. Vi får fikafrämmande och sen ska vi iväg på surströmmingsskiva. Ludvig ska dock äta ersättning och jag ska trycka i mig ett par kräftor. Kanske får vi ta med en varsin klädnypa att sätta på näsan. Men innan det - Ludvig ska testa gröt för första gången!

Apropå DUNS-dressen, om någon hittar den någonstans (i en webbutik eller vanlig butik eller whatever) och inte absolut vill ha den själv - meddela gärna mig! Jag vill verkligen ha den i en större storlek eftersom den vi har (strl 62) börjar bli för liten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bilden på hans fot är så vacker. Rörande på något sätt. Jag har också tittat runt lite för att se om jag skulle hitta på dräkten någonstans men har ej lyckats.

Puss puss/M