måndag 13 september 2010

Sittvagn nästa!

Nå, inte riktigt kanske. På vårt chassi står det att det inte får användas med sittdel förrän barnet är 6 månader. Hur nu det ska gå till. Men sitta i liggdelen kan man i alla fall göra, och Ludvig börjar sitta riktigt stadigt även i den.

Lite mys med Ludde medan man vaknar till ordentligt.

Titta så stadigt jag sitter!

Jag tycker Ludvig blir mer och mer lik mig (som bebis) för varje dag som går. Det är så roligt att se! Att en liten person kan bli en så fascinerande och tydlig blandning av två andra. För även om jag ser mer och mer av mig själv i honom så finns ju makens tydliga drag kvar också.

Måste få skrivaren/scannern inkopplad och scanna in lite bilder på mig själv som bebis så att ni får se (ni som inte redan vet hur jag såg ut när jag var liten).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är nog inte så långt borta att ni får ha honom i sittläge när ni är ute och går. Jag tycker också att det blir fler och fler drag från dig i honom.

Puss puss/M

Lasse B sa...

Har han inte fått mat? Det ser som han försöker äta upp Ludde! :-)