söndag 19 september 2010

Lite bilder från babysimmet

Av kvinnliga anledningar stod jag över babysimmet idag, mina grabbar fick bada själva helt enkelt. Själv tog jag tillfället i akt att fotografera Ludvigs framfart i vattnet!

Ludvig är redo, och han har siktat vattnet!

Om jag så ska gå dit själv, så SKA jag i vattnet! NU!

Ludvig väntar på att det roliga ska börja.

Spark och simläge fick vi lära oss idag (jo, jag lärde mig från kanten).

Ludvig flyter!

Pappan leker tittut med Ludvig. Lika roligt i poolen som hemma.

Bollar är Ludvigs nya favorit, i alla fall i vattnet.

Pappan blåser bubblor - det är kul!

Ja, det är verkligen fantastiskt att se hur roligt Ludvig tycker att det är med babysim. Det var förstås jättetråkigt att inte kunna vara med, men samtidigt är jag glad att jag fick tillfälle att fotografera en gång. Nästa vecka missar vi babysimmet eftersom jag och Ludvig åker ner till Ludvigs mormor och morfar, men sen är vi på't igen!

Annars har det varit en jobbig dag. Fick beskedet imorse att min hund dött någon gång under natten, och det tog väldigt, väldigt hårt. Hon har funnits med i halva mitt liv (12,5 år), så det är en ganska stor bit som lossnat från hjärtat. Hoppas hon har det bättre där hon är nu och att hon inte längre lider.

Tur att jag har Ludvig, han ljusar upp de mest svarta dagar.

2 kommentarer:

Isabel sa...

Vilka mysiga bilder! :) Jag hoppas att det finns babysim här, då ska jag ta tillfället att gå :)

Therese sa...

Jättefina bilder. Kan verkligen sakna tiden med babysim,det ger så otroligt mycket. Kram