lördag 18 september 2010

Ta mig till havet...




Mamman lekte lite med kameran i bilen på väg ut till stugan.

Ikväll har vi varit i en liten stuga ute vid havet och umgåtts med vänner. Ludvig hade också en vän att umgås med - Tyra (som är fyra månader äldre än Ludvig). Det är verkligen skillnad på hur intresserad han är av henne (och andra bebisar med för den delen) nu motför bara en månad sen. Han tittade på henne med stora ögon många gånger under eftermiddagen och kvällen.

Surströmming stod på menyn för de flesta, dock inte för mig och barnen. Jag tryckte i mig ett paket kräftor istället, det är mycket godare!

Ludvig var helt slut när vi väl åkte hem, trots att det inte var så himla sent. Men senare än han är van att vara ute och åka förstås. Tyvärr glömde jag (eller rättare sagt, jag hann inte) ta en bild på dagens outfit, men han såg ut så här på ett ungefär:

Skjorta och slips - Lindex
Jeans - KappAhl
Skor - Adidas
(Body - H&M)

Just det här fotot är taget på Ludvigs dopdag, det är alltså den klädseln han hade på sig efter ceremonin. Riktig tuffing, eller hur?

Nu ska jag joina Ludvig inne i sovrummet och sova jag också.

1 kommentar:

Therese sa...

Låter som ni haft en toppen helg. Kram