måndag 13 september 2010

En liten apa?

Nej, men en riktig jungelkille! Ludvig "Tarzan" Bergström.

Mössa - Lingon & Blåbär
Body - Parvel
Byxor - Lingon & Blåbär
Strumpor - Trumpette

Välmatchad liten herre. Ibland lyckas man helt enkelt.
   
Bodyn är min favoritbody, och tyvärr börjar den nu vara för kort i ärmarna. Snyft. Idag är sista gången han använder den, ikväll åker den i tvätten och när den är ren får den göra sällskap med de andra urväxta kläderna uppe på vinden. På längden är den dock inte för liten. Får trösta mig med att den har använts länge! Strl 50/56 står det i den och Ludvig har använt den sen han var någon vecka gammal bara. Så 3,5 månad har den i alla fall funkat, inte illa pinkat för en bebisbody!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig mix av färger. Hade jag vetat att just denna skulle bli favoritbodyn så hade jag ju kunnat köpt en till på samma gång men i större storlek :)

Puss puss/M

Sandra - mamma till Molly sa...

Åhh vilka underbar kläder han har på sig! =D Jag tycker det tar emot att packa ner kläder som de växer ur men samtidigt är det roligt att ta fram nya fina kläder :)

Therese sa...

Tuffingen!