måndag 20 september 2010

Att ligga stilla är överskattat.

Ludvig visar här på morgonen hur vig och rörlig han är. En liten akrobat?

Fötterna far in i munnen mest hela tiden, och Ludvig tippar åt än det ena än det andra hållet.

När jag lade ner honom låg han med huvudet ned till vänster i bild, vid handduken. Jo tjena!

Jag bara väntar på att han ska börja rulla runt över hela köksgolvet, för det lär ju hända. Känns inte som att det är så himla långt bort.

Idag har vi en del att stå i! Vi ska till BVC för vägning och mätning kl. 14.30. Efter det är det dags för första föräldragruppsträffen kl. 15.30. Sen avslutar vi dagen med en husvisning mellan 17.00-18.00. Misstänker att både jag och Ludvig kommer att vara rätt slut när dagen är över, men roligt ska det bli!

Förresten har jag glömt att berätta om en helt fantastisk grej! Ludvig har ju skrattat ett bra tag nu, men bara när jag, maken eller någon annan gör något roligt. I fredags satt han i mitt knä och lekte med en leksak - och började plötsligt skratta för sig själv! Lilla sötnosen. Lite roar små.

Inga kommentarer: