tisdag 7 september 2010

Gårdagens pyjamas

Igårkväll var ju mamman på tjejkväll, så då blev det inte mycket bloggat. Pappan har ju ännu inte hittat hit, vilket jag hoppas att han ska göra så småningom. Han har inloggningsuppgifter i alla fall (se detta som en pik herrn).

Pyjamas byter vi normalt sett inte varje dag, men eftersom lille herrn ibland får för sig att kasta upp på sina fina pyjamasar, ja då måste man ju byta. Och eftersom jag tycker att hans pyjamasar är minst lika fina som dagkläderna så bloggar jag om dem också.

Pyjamas - KappAhl

Visst är den väl för söt ändå? Massa små igelkottar. Ludvig har två stycken (det var 2-pack), men den andra är det större och färre igelkottar på. Har även köpt dem i en större storlek, men i färgerna vit/brunt/rött.

Hallå där!

Ludvig har till slut börjat intressera sig ordentligt för speglar, eller rättare sagt snubben som ligger och tittar på honom. Riktigt roligt att se hur han funderar, flinar och pratar med sig själv. Håller man upp honom framför badrumsspegeln så är det det jättestora leendet som kommer fram. Sötunge!

I eftermiddag ska mamman iväg på efterkontrollen som görs (om man vill) ett tag efter att man har fött barn. Jag ringde och bokade tid i juni och fick alltså tid idag. Grattis? Nåja, jag är ändå inte särskilt orolig, jag känner mig precis som vanligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man förstår ju att han måste le när han ser en så söt kille titta tillbaka på sig. Se bara på oss vuxna vi ler så fort vi tittar på den söta prinsen :)

Puss puss/M